Petra M.
Rodina se staršími dětmi
Soukromý
Vloženo: 2.9.2018
Datum pobytu: 21.7. - 28.7.2018
Masakr apartmán č.9. musíte si rezervovat apartmány nejlépe 13,14, aby odpovídali ceně a fotografiím. Co jsme slyšeli chatky 7,8,9,10 nejsou od začátku co to na vodě stojí opraveny. V chatce mi 2x vypadly dveře skříně, jsou v kolejničkách, ale nějak vypadávají, sprchový kout chodil připadala jsem si jako na prkně, byl nám 2.den pobytu celý vyměněný, dveře z terasy občas nezavíraly, prý nefunguje TV protože je chyba ve skylingu, blbost řekli to při ubytování i vedle nás v obou chatkách, stačilo přepnout z PC na TV...že by to bylo řečeno záměrně??? Podlahy trouchniví, zábradlí při vchodu do vody zhnilé, ulomené, z desek trčící hřebíky. Cena v žádném případě neodpovídala kvalitě ubytování. platili jsme 734EUR na týden za ubytování se snídaní. Dali nám slevu 240EUR za nespokojenost, zřejmě když jsem pohrozila SOJKOU, která měla úřední dny. Jídlo bylo dobré výběr dostatečný, ale museli jste dojít do 9hod. Restaurace byla moc hezká a vařili dobře i ostatní jídla, obsluha příjemná. Na terase jsem za tu cenu očekávala posezení, nebylo tam pouze 1 sušák na prádlo. 2 ratanová křesla s dřevěným lakovaným stolem jsme brali s chatky a pokaždé museli schovávat kdyby pršelo...popelník mi příjde na terase taky samozřejmostí taktéž nebyl. Celková nespokojenost se tím pádem táhla od 1dne, nechápu že paní manažerka vůbec tyto apartmány nabízí, ale je to její práce, takže musí... v případě rezervace apartmánů rezervujte určitá čísla ale né tato 4 !!!Chtěli jsme odjíždět i o den dříve, ale peníze by nevrátili tak jsme zůstali.Prostředí kolem co bylo opraveno hezké, údajně jsou 4majitelé, pán který má ty hezké apartmány 13,14 nevím zda ještě nějaký má zároveň restauraci u apartmánů, tomu klobouk dolů, ten se stará a zvelebuje, tomu říkám podnikatel a divím s že si nechají kazit pověst hajzlíkem, který jen rýžuje prachy a na údržbu z vysoka kašle...
Jiří Š.
Starší pár
Soukromý
Vloženo: 10.6.2017
Datum pobytu: 3.6. - 5.6.2017
Nevím kdo píše ty kladné recenze na toto ubytování. Pokud Vás zajímá skutečný názor, bez přibarvení a bez zaujetí čtěte dále. Fotografie na jejich stránkách jsou krásné, tudíž jsem se rozhodl tam nějaký den strávit na zkoušku s následným zájmem strávit zde např. týden. Dobře jsem udělal, že jsem si objednal jen 2 noci.
1 den – po příjezdu přiděleny klíče v okýnku s číslem apartmánu a informací kdy je snídaně. Pokoj velmi neútulný, zaprášený, všude pavučiny. V apartmánu tak 50 stupňů tepla, hlavně ve vrchní části, jelikož venku bylo 30. Klimatizace nefungovala, televize nefungovala. Požádal jsem o jiný pokoj. Po dlouhém rozmýšlení jsem jej obdržel. Tento pokoj zcela stejný bez funkční televize a klimatizace. Další pokoj neměli. (Recepční) - opravdu v uvozovkách, volala nějakému údržbáři, co s tím. Info do telefonu jsem slyšel. Klimatizace nejde na několika apartmánech, televize uvidí co se dá dělat. Tři hodiny se opravoval náš první pokoj a my seděli, nevybalení a čekali co s tím, jestli jet zpět domů nebo zůstat. Na otázku, proč nemáme nachystané bydlení dle požadavku nám bylo sděleno, že si za to můžou hosti, že to nefunguje, protože zapínají jak televizi tak klimatizaci (úsměvné co). Samozřejmě jsem řekl, že mne to nezajímá. Zprovoznili tedy pouze klimatizaci, televize prý má zablokovaný setobox.
Řekli jsme si, že televizi ani nepotřebujeme, hlavně že se neuvaříme. Večer začala velká akce , která trvala do ranních hodin, hudba na plné pecky do toho moderátor, tudíž jsme usnuli kolem 4 ranní. Nemáte šanci usnout, jako by to bylo na Vašem pokoji. Postele jsme měli slušné, povlečení čisté.
2 den – pěkný výhled z terasy, ryby plavou pod Vámi, všude ale špína a pavučiny. Jdeme na snídani. Nikdo ze zaměstnanců hotelu Vás nepozdraví, ani ten co s Vámi minulé odpoledne strávil 3 hodiny při opravě klimatizace. Snídaně je slabší, ale srovnatelná se spoustou jiných hotelů. Venku si sednete pouze, pokud si uklidíte stůl a lavice, nebo židle od drobků , pavučin a slámy , která padá ze slaměných slunečníků. Obsluha to nedělá, raději kouří venku klientům pod nos ke snídani. Většinou společně se dvěma lidmi z údržby u čajíčku, nebo kávičky. Uvnitř restaurace bylo čistěji. Další kuriozitou jsou (pokojské) – opět bych dal do uvozovek. Po ranním setkání a dohodě v maďarštině se všechny vrhnou na jeden z apartmánů, kde stráví tak 5 minut. Potom se všechny 3 odeberou si nabrat snídani, mezi hosty hotelu a v klídku snídají na terase. Nepořádek na ostatních stolech, na zemi, nebo všude čnící se pavučiny jim nevadí. Snídají opravdu dlouho, šel jsem asi po hodině na výlet a stále vychutnávali kávičku. Po návratu jsem zjistil, že uklizeno nemáme, mýdlo nedoplněno, pavučiny neodstraněny, ani nevím zda-li tam pokojské nahlédli. Teplá voda celý den netekla až pozdě večer. Večer byl již klidný- mohli jsme se vyspat, byla neděle, tak asi proto.
3 den – pondělí. Jsem rád, že jedu domů a že se zde nikdy nevrátím bylo jasné. Vyklidit pokoj do 10 hodin to znělo jasně na plakátu v recepci (byla v takovém majáku – jedno okýnko jak v bufetu. Tak jsem tak učinil a šel na recepci. Ta je zavřená. Ptal jsem se na baru a ti mi řekli, že přijde až ve 12 hodin, ať tu nechám klíče a doviděnia. Já na to odvětil, že nemám zaplacené. Tak zbystřili, ale co prý s tím. Přišel jeden pán z té údržby, co nám spravoval klimatizaci.J á jim řekl, kolik mám platit, pak donesli nějakou obálku, kde byla částka také na ni zaznačena. Byly tam všichni hosti – asi podvojné účetnictví -)))) .Karty prý neberou, nemají funkční terminál – i když jsme to měli přislíbeno, že se dá platit kartou. Tak, jsem řekl ať mi dají fakturu, že ji zaplatím obratem nyní od nich převodem. To prý tam nikdo neumí. Navrhl jsem tedy platbu hotově – to se jim líbilo. Pan údržbář si vzal peníze, z vlastní peněženky mi vrátil 4 EURA. Opět doviděnia. No já samozřejmě, řekl, že chci na platbu 166,-EUR nějaký doklad. Opět pozdvižení – nic nemají, nic mi nemohou dát. Prý mi potvrdí třeba nějaký doklad o rezervaci z Bookingu – jestli nemám, asi by to potvrdili vlastní krví -))).
Nesouhlasil jsem, vzal jsem si peníze zpět a sdělil, že po tom co jsem tady viděl a zažil, jim peníze bez dokladu nedám. Dohodli jsme se, že mi pošlou fakturu a já ji zaplatím. Email jsem jim napsal na bežný lístek. Fakturu jsem obdržel do 2 dnů, bankovní poplatek za zahraniční platbu jsem zaplatil 240,-Kč – tedy za někoho kdo má maximální nepořádek ve svých službách.
Tak ,takto funguje krásný Lobster a nic jsem si nevymyslel. Prý se tam mění majitel, ale to nevím, jestli jsem tam byl už za toho nového, nebo starého.