Ceny dlouhodobého ubytování soukromé klientely jsou ceny smluvní, sjednávají se individuálně a závisejí vždy na období (sezona/mimosezona) a na obsazenosti penzionu.
Orientačně se poskytují slevy v následujícím rozmezí:
Pobyt 8 - 14 nocí: sleva 5 %
Pobyt 15 a více nocí: sleva 10 %
Všechny výše uvedené slevy se poskytují individuální klientele, nejsou poskytovány ve vybraných termínech např. CZECHMAN, Zlatá přilba, Velká Pardubická atd. a neplatí pro firemní klientelu (firma, instituce).
Cena za garantovaný dřívější příjezd či pozdější odjezd se řídí následujícími pravidly:
Doplatek za 1/2 dne je účtován v sezóně, tedy v období od 01.04. do 31.10. roku, a to u standardních pokojů 500 Kč a u nadstandardních pokojů 700 Kč. Garantovaný příjezd v den příjezdu v době od 8 do 11 hodin je zpoplatněn sazbou za 1/2 dne, nástup od 11 hodin je již bez doplatku, ale v případě obsazení pokoje na předchozí noc si nový klient počká, pokud pokoj ještě není připraven. Garantovaný odjezd v den odjezdu v době od 12 do 17 hodin je zpoplatněn sazbou za 1/2 dne, odjezd v době 10 -12 hodin je bez doplatku, ale je hostovi umožněn pouze, pokud to provozní podmínky umožňují. Odjezd po 17. hodině v den odjezdu je zpoplatněn již sazbou za celý den.
Tzv. pobyt přes den:
Garantovaný příjezd 8 -11 hodin, odjezd do 17 hodin, je zpoplatněn sazbou za 1 den v ceně bez snídaně. Garantovaný příjezd 8 -11 hodin, odjezd po 17. hodině, je zpoplatněn sazbou za 1 den v ceně bez snídaně a doplatkem za 1/2 dne, pokud host odjíždí v průběhu večera či noci a nepožaduje ráno snídani.
Ve smyslu § 14 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů informujeme spotřebitele, že subjektem mimosoudního řešení sporů věcně příslušným pro námi nabízené, prodávané, poskytované nebo zprostředkované výrobky nebo služby je Česká obchodní inspekce, internetová adresa: www.coi.cz.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vybrané body ze storno podmínek a obchodních podmínek pro individuální klientelu:
Klient je povinen uhradit cenu ubytování a dalších čerpaných služeb a zboží na recepci penzionu hotově nebo prostřednictvím platební karty v den nástupu k ubytování, pokud nečeprá snídaně. Pokud čerpá snídaně, je povinen toto uhradit v průběhu svého pobytu, nejpozději však v den svého odjezdu.
Klient je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50% z ceny ubytování, pokud provede zrušení rezervace osobně, e-mailem či telefonicky až v den nástupu k rezervovanému ubytování nebo bez jakékoliv informace předem nenastoupí k rezervovanému ubytování.
Provozovatel si vyhrazuje právo u pobytů delších než 4 noci, u pobytů ve vybraných termínech (např. CZECHMAN, Zlatá přilba, Velká Pardubická atd.) a u rezervace větší kapacity (více jak 3 pokoje) požadovat platbu zálohy předem a to v dohodnuté výši a v dohodnuté splatnosti. Provozovatel si vyhrazuje právo na navýšení ceníkové ceny ve vybraných termínech a v těchto termínech nejsou poskytovány žádné slevy.
Okamžikem potvrzení rezervace, tedy potvrzením předběžné rezervace nebo zasláním objednávky vyjadřuje klient (objednatel) souhlas s obchodními podmínkami, včetně storno podmínek pro danou skupinu klientů.
S těmito podmínkami se může klient seznámit podrobně v níže přiloženém souboru.
Storno podmínky a obchodní podmínky pro cestovní kanceláře a tour operátory se řídí Obchodními podmínkami pro cestovní kanceláře a tour operátory. Na vyžádání na recepci.
http://www.penziontillerovavila.cz/cenik