Následující příspěvky jsou starší 16 měsíců, a tudíž nemusí odpovídat současnosti.
Zlata S.
Starší pár
Soukromý
Vloženo: 30.9.2020
Datum pobytu: 23.9. - 24.9.2020
Dobrý den, zdravím všechny.Ráda bych přidala příspěvek k (ne)ubytování v penzionu Milénium. Řádně jsem si rezervovala ubytování ve jmenovaném penzionu, ale po příjezdu došlo k nepříjemnému zážitku. Když mi po zazvonění a následně po otevření pan majitel položil otázku "Co potřebujete", tak jsem si řekla, že asi neví, že jsem dorazila na základě sjednaného ubytování. Následně mi pán (nejspíš pan majitel)řekl, že neví kam mě má ubytovat, že se musí zeptat manželky. Což chápu, ale následná reakce, když mu nejprve upadl poznámkový blok a navíc, kdy se nemohl dovolat své ženě prohlásil "Do pr...le", to jsem sice nekomentovala, ale myslela si své. Následně chtěl abych mu ukázala svou rezervaci (pomalu vytištěnou - což jsem nikdy na Booking nepotřebovala. Ovšem konečně, když se dozvěděl, kde nás má ubytovat nastala další o nic víc příjemná situace. Zeptal se na částku, kterou mám platit, já po vyhledání na Booking, mu jí sdělila v Eur měně a ten s ohrazením, že to tam najdu i v Kč pronesl "Já to nějak spočítám". Následně tedy vyslovil částku + 200Kč za malého psa a následovalo další dotazování. Jestli má pelíšek a zda v něm bude spát. Vysvětlila jsem mu, že pelíšek má, ale nezaručím, že mi v noci neskočí do postele. Velmi se pan majitel ohradil s tím, že bude chtít ještě 500 Kč zálohu, kterou mi ráno po kontrole pokoje případně vrátí, ale že si nepřejí aby pes spal v posteli - aby neměli nikde chlupy. S pochopením jsem se mu snažila vysvětlit, že to je pes nelínající, ale že neskočí do postele mu zkrátka zaručit nemůžu. Následoval závěr tohoto setkání, že nebudeme ubytováni a já s poděkováním se otočila a vyšla ven z domu. Pan majitel se s mou maličkostí rozloučil slovy: "Ty dveře mají taky kliku." Dodávám k celé záležitosti toto: Tu informaci, že si berou navíc zálohu 500 Kč za případně způsobené škody, nebylo na Booking nikde uvedeno. Pouze, že ubytují psa na vyžádání za případný poplatek - ani nebyla uvedena částka tohoto poplatku. Jestli se do škod na zařízení počítají chlupy ze psů, tak pak je to pro mne novina. Každý má právo ocenit své služby, ale možná by bylo vhodné přímo uvádět v nabídce své požadavky. Je pak pouze na nás, zda za takových podmínek se necháme ubytovat a nebo se obrátíme na konkurenci. Základ je profesionalita, ochota a příjemné vystupování. To jsem zde postrádala. Zlata Sadílková
Zlata S.
Starší pár
Soukromý
Vloženo: 30.9.2020
Datum pobytu: 23.9. - 24.9.2020
Dobrý den, zdravím všechny.Ráda bych přidala příspěvek k (ne)ubytování v penzionu Milénium. Řádně jsem si rezervovala ubytování ve jmenovaném penzionu, ale po příjezdu došlo k nepříjemnému zážitku. Když mi po zazvonění a následně po otevření pan majitel položil otázku "Co potřebujete", tak jsem si řekla, že asi neví, že jsem dorazila na základě sjednaného ubytování. Následně mi pán (nejspíš pan majitel)řekl, že neví kam mě má ubytovat, že se musí zeptat manželky. Což chápu, ale následná reakce, když mu nejprve upadl poznámkový blok a navíc, kdy se nemohl dovolat své ženě prohlásil "Do pr...le", to jsem sice nekomentovala, ale myslela si své. Následně chtěl abych mu ukázala svou rezervaci (pomalu vytištěnou - což jsem nikdy na Booking nepotřebovala. Ovšem konečně, když se dozvěděl, kde nás má ubytovat nastala další o nic víc příjemná situace. Zeptal se na částku, kterou mám platit, já po vyhledání na Booking, mu jí sdělila v Eur měně a ten s ohrazením, že to tam najdu i v Kč pronesl "Já to nějak spočítám". Následně tedy vyslovil částku + 200Kč za malého psa a následovalo další dotazování. Jestli má pelíšek a zda v něm bude spát. Vysvětlila jsem mu, že pelíšek má, ale nezaručím, že mi v noci neskočí do postele. Velmi se pan majitel ohradil s tím, že bude chtít ještě 500 Kč zálohu, kterou mi ráno po kontrole pokoje případně vrátí, ale že si nepřejí aby pes spal v posteli - aby neměli nikde chlupy. S pochopením jsem se mu snažila vysvětlit, že to je pes nelínající, ale že neskočí do postele mu zkrátka zaručit nemůžu. Následoval závěr tohoto setkání, že nebudeme ubytováni a já s poděkováním se otočila a vyšla ven z domu. Pan majitel se s mou maličkostí rozloučil slovy: "Ty dveře mají taky kliku." Dodávám k celé záležitosti toto: Tu informaci, že si berou navíc zálohu 500 Kč za případně způsobené škody, nebylo na Booking nikde uvedeno. Pouze, že ubytují psa na vyžádání za případný poplatek - ani nebyla uvedena částka tohoto poplatku. Jestli se do škod na zařízení počítají chlupy ze psů, tak pak je to pro mne novina. Každý má právo ocenit své služby, ale možná by bylo vhodné přímo uvádět v nabídce své požadavky. Je pak pouze na nás, zda za takových podmínek se necháme ubytovat a nebo se obrátíme na konkurenci. Základ je profesionalita, ochota a příjemné vystupování. To jsem zde postrádala. Zlata Sadílková