Penzion Mlýnský Dvůr - Hodnocení

Doporučené penziony v okolí

Úžasné 10.0 / 10

Penzion se nachází na rozmezí CHKO Třeboňsko a Novohradsko. Penzion vznikl po…

Kromě dlouhodobého ubytování je připraveno krátkodobé rekreační ubytování ve 13 pokojích…

Penzion ,,U Radostů" Vám nabízí nové a klidné ubytování na Třeboňsku ležící na návsi obce…

Základní informace

Načítám...

_fac_pricelist_Penzion Mlýnský Dvůr

Fotogalerie

80% Hodnocení 1
Celkem hodnocení 10
Poměr cena hodnota

Zde máte možnost vyjádřit své hodnocení a váš názor na zařízení které jste navštívili. Hodnocení je známkováno obráceně, tedy ČÍM VYŠŠÍ POČET HVĚZDIČEK, TÍM JE ZAŘÍZENÍ LÉPE HODNOCENÉ.

Kliknutím na ikonu přidělíte hodnocení k jednotlivým vlastnostem. Hlasujte způsobem jak jste zvyklí z internetu, tedy 5 hvězdiček značí maximální spokojenost a 1 hvězdička naprostou frustraci.

Vaše hodnocení zařízení Penzion Mlýnský Dvůr

Storno

Hodnocení návštěvníků

Tereza

Mladý pár
Datum pobytu: 15.8. - 18.8.2024

Poměr cena hodnota

Dle recenzí jsme věděli, do čeho jdeme, takže jsme byli spokojeni. Obsluha super, milá a vstřícná. Večeře dobré, snídaně chudší, ale nenáročným stačí.
Penzion neurazí, nenadchne. Podkrovní pokoj je v letním období menší saunička, provozovatel se snaží vyřešit alespoň přenosnou, docela hlučnou, "klimatizací", která ale musí jet celou noc, pokud nejste zvyklí spát ve 30 stupních. Wifi v podkrovním pokoji není úplně stabilní.
Jestliže hledáte klidné místo, penzion splňuje očekávání. Pokud tedy nenarazíte na dovolenou partičky tatínků, kterým noční klid nic neříká..
Starý pán na lavičce je pořád zamračený, ale nijak hosty nekomentuje. Jediné, co nám vadilo bylo jeho neustálé plivání na zem.
Pobyt hodnotíme ale kladně, měli jsme se fajn. :)

Následující příspěvky jsou starší 16 měsíců, a tudíž nemusí odpovídat současnosti.
Robert

Jiný
Datum pobytu: 2.7. - 9.7.2022

Poměr cena hodnota

Dovolená proběhla bez problémů. Děkuji.

Honza

Datum pobytu: 2.7. - 9.7.2022

Poměr cena hodnota

V roce 2016 bylo v jedné ze zdejších recenzí napsáno "No a vrcholem byl sám majitel. Od rána měl již silně naváto. Již kolem osmé seděl v lokálu, před sebou víno a zelenou". Musím konstatovat, že se od té doby nic nezměnilo, spíš zhoršilo. Nejdříve jsem si myslel, že jde o nějakou pomocnou sílu ze stájí, ale chyba lávky, on sám pan majitel, sosající od rána do večera zelenou, kterou zapíjí bílým vínem. Jeho chování k personálu a hostům už bylo také popsáno, je to stále stejné, "Pan majitel je sprostý, protivný a nerudný starý dědek". Navíc holduje metalu a hard rocku, který po celý den hlučně vyhrává po celém areálu penzionu. To se dá snášet možná jeden den, ale nikoliv týden. Jaký pán, takový krám, pobyt rozhodně neproběhl podle našich představ, vyskytly se nemalé problémy, ale nemám chuť a sílu se rozepisovat. V každém případě do doby výměny hlavního bosse návštěvu rozhodně nedoporučuju.

nespokojený k.

Datum pobytu: 3.7. - 10.7.2021

Poměr cena hodnota

Pan majitel je sprostý, protivný a nerudný starý dědek. Děti nesměli vstupovat na trávník, potom ani na chodník a už vůbec nesměli mluvit, protože on si chtěl sedět u víněčka a poslouchat muziku. Když jsme se s ním chtěli slušně domluvit, řekl ať vypadneme (bylo nás 21 hostů s týdenním pobytem!), že on má vyděláno a stejně přijedou další. Jídlo ani nemusím hodnotit, nic vyjímečného, uvařím si lépe doma... Za mě tedy rozhodně velké NE!

Jirka

Rodina s malými dětmi
Datum pobytu: 1.8. - 8.8.2020

Poměr cena hodnota

Byli jsme vcelku spokojeni. Personál byl velmi vstřícný, ochotný. Jen škoda, že nejsou využity všechny možnosti areálu. Tenisový kurt nechán napospas plevelu, před pokoji každý den zaparkováno černé SUV, nápis na tabuli před vraty "Pozor sekačka" je až komický (jednou týdně stačí posekat a krásnou plochu nechat využívat dětmi), jídlo v restauraci průměrné,klíč od kolárny pouze jeden, dětské hřiště vedle parkoviště neudržované. posezení před pokoji by potřebovalo "obnovit". Je škoda, že majitel je zřejmě spokojený, jak vše funguje a nesnaží se jít s dobou. Hřeší na to, že je areál u Třeboně, kde je obsazenost penzionů prakticky 100% Areál bude za 10 let vypadat asi stejně. Velká škoda.

Klimpar

Jiný
Datum pobytu: 29.9. - 29.9.2017

Poměr cena hodnota

Na zaklade informaci na netu jsme navstivili zdejsi restauraci. Na jidlo jsme cekali hodinu a pul, dostali jsme steak( mistni preferovana specialita ) tuhy jako bota, studeny, vcetne prilohy. Zena dostala jidlo ctvrt hodiny pozdeji. Velmi neochotny personal. Pani majitelka nemela absolutne zadny zajem, jestli jsme spokojeni a dala nam najevo, ze hoste restaurace ji nezajimaji. Zamestananec zarizeni popijel na lavicce vino a pak si vyjel mezi hrajicimi si detmi autem. Nikomu bych tento podnik nedoporucil. Reklama absolutne v rozporu se skutecnosti. Skoda. Krasne turisticke misto. Na Trebonsku se nam velmi libilo. Nenechejte si touto restauraci zkazit den jako my.

Eva H.

Datum pobytu: 28.8. - 31.8.2017

Poměr cena hodnota

Byly jsme velice spokojeni.
Bydleli jsme v apartmánu - čistý, prostorný, světlý. Dvůr malebný a pro děti bezpečený. Hřiště pro děti vybavené dle mého nadstandardně - 2 trampolíny, houpačky, skluzavka, pískoviště s hračkami a navíc travnaté a oplocené.
Jídlo v místní restauraci dobré a snídaně bohaté.
Do Třeboně se pohodlně došlo pěšky nebo dojelo na kolech po stezce podél rybníka lemované duby.
Dámy v restauraci milé, usměvavé, vstřícné a ochotné.
A ten zamračený pán na lavičce? No ten je prostě jak od Cimrmanů z Hospody Na mítince, ale nedělal, ani neříkal nic, co by jakkoliv narušilo náš příjemný pocit z pobytu, ikdyž mohl a důvod by se našel - naši malí kluci jsou dost divocí a hluční.
Takže rádi přijedeme zas.

Pavel

Rodina s malými dětmi
Datum pobytu: 6.8. - 13.8.2016

Poměr cena hodnota

Zařízení je deklarováno jako penzion. Při příjezdu jsme na poněkud "jetých" postelích našli na každé jeden ručník velikosti většího kapesníku, na dvou postelích byla děravá prostěradla. Bydleli jsme společně dvě rodiny s malými dětmi, tedy 4 osoby ve dvou pokojích s předsíní a se společnou vstupní místností. Po prosbě o přidělení něčeho většího na osušení po sprše nám po čase bylo oznámeno, že je to zařízeno. Bylo! Obdrželi jsme pro 8 lidí 2 standardní osušky. Když jsme po dvou dnech nezaznamenali ani vynesení odpadkových košů a šli se zeptat, kdy se uklízí, bylo nám sděleno, že si má uklízet každý sám. Jenom už nám nebylo sděleno čím. Nebyl tam ani smeták na zametání, o vysavači ani nemluvě. Přitom v předsíni i pokoji byl koberec-no koberec....
Zařízení má svá nejlepší léta už dávno za sebou, což by snad nemuselo až tak vadit, kdyby to zařízení bylo alespoň čisté. Ale to ani náhodou. Také na terase jsem za celou dobu neviděl nikoho setřít stoly s igelitovými ubrusy, takže po obědě jsem si připadal jako včelař po stáčení medu, olepený od dlaně až po lokty. No a v restauraci...? Celý týden u stolu jeden a tentýž hnusný ubrus, na kterém byl jídelníček všech tam se stravujících za celý týden. Hnus! Kuchařovým jediným vzděláním byla zřejmě dvoutřídka s nevalným prospěchem a rychlokurz vaření na vojenském cvičení. Začali jsme raději jezdit na jídlo jinam, kromě snídaní, kdy by to bylo opravdu hloupé. Ale i tak to byla vždy loterie. Omeleta byla po každé jiná, jednou nebyly párky, po druhé tlačenka popřípadě došly rohlíky a byl jen chleba (nákup ve 2km vzdálené Třeboni je také asi velký problém. No a vrcholem byl sám majitel. Od rána měl již silně "naváto". Již kolem osmé seděl v lokálu, , před sebou víno a zelenou a vesele si vypaloval, i když tam bylo označeno nekuřácké prostředí. Za celý týden jsem ho neviděl jinak, než s cigárem, vínem a zelenou. Když nám přestal splachovat záchod a šel jsem mu to v podvečer na bar, kde zase dodržoval svůj pitný režim, oznámit, div se na mě neobořil. Začal vykřikovat, že se na všechno vyse.e, že to prodá a bude v balíku a vy (směrem k obsluze) bude mít šlus... Nakonec protože měl přijít instalatér kvůli prasklému boileru v jiném pokoji ho po dojití nasměroval i k nám. Už jen to, že "instalatér" přišel bez vercajku jen s holýma rukama a žízní nás mělo varovat. Byl to zřejmě kamarád z mokré čtvrti. Chvíli se ve splachovací nádobě pošťoural, jednou spláchl, prohlásil - a je to - (podobnost s kresleným seriálem je zde na místě) a odešel. Po následném spláchnutí po cca hodině splachování opět nešlo. Vypravil jsem se tedy opět za majitelem, který už v té době nadával hrubě personálu a dokonce i své maželce s výrazy -"ty k.ávo blbá" apod. a opět mi oznámil, že se na všechno už vyse.e. Jeho manželka se šla na splachovač hned podívat, oznámila, že je prasklé vnitřní táhlo a že to "instalatér" musel vidět.Źe asi nové nemá, ale ráno že to dá do pořádku. A v 9:00 skutečně dala. Její manžel-majitel už od 8:00 vykuřoval restauraci a konzumoval rozhodně ne první dávku svého "paliva". Objednáte-li si dva dny po sobě stejné jídlo, nebude stejné. Tam asi záleží na náladě kuchaře, ale asi všech. K šálkům na čaj, který si objednáte v konvicích nedostanete podšálky, takže po zamíchání cukru si nemáte lžičku kam odložit. venku na terase by se vám mohla přilepit a už byste jí bez poškození igelitu neodtrhli a uvnitř na "maskovacím ubrusu" jsem si jí odložit netroufl vůbec. Když jsem si objednal k snídani míchaná vajíčka, přinesla mi je obsluha na tom u čaje mi chybícím podšálku (!!!) o průměru cca 10cm s tím, že nemají nádobí! No mytí tam nikde asi není běžným zvykem. Zvenčí objekt vypadá normálně a na fotografiích (patrně starších) také. Na webových stránkách je deklarováno golfové odpaliště-není tam. Pasou se tam ovce. Dále dětské hřiště - uvnitř areálu je na trávník zakázán vstup (s výjimkou přízně majitele, který se tam bez problémů prohání). To "dětské hřiště" vedle parkoviště mělo tak vysokou trávu, že se nedalo poznat, kde začíná hřiště a kde škarpa a nedalo se na něm ani kopat s míčem, protože se hned zastavil a nikam nedoletěl. Malá skluzavka byla utržená a vrcholem byl avízovaný tenisový kurt. Byl to kříženec Roland Garros a Wimbledonu. Někde antuka, někde tráva-ale nechtěné drny či plevel. Plastové lajny vyčnívající a prohnuté. Ano- opět údržba "NULA". Na webu a jídelním lístku deklarovaný kulečník jsme také nikde nenašli. Po celou dobu pobytu jsme měli jednu jedinou jistotu - vždy sprostý a přiopilý majitel bez snahy řešit problémy. UŽ NIKDY!!!

Dagmar P.

Rodina se staršími dětmi
Datum pobytu: 29.8. - 30.8.2015

Poměr cena hodnota

Strávili jsme v penzionu pouze 1 noc. V sobotu 29.8.odpoledne měly službu dvě supersympaťačky, blond a tmavší žena (jedna jménem Helena). Ubytování v třílůžkovém pokoji odpovídalo ceně, nic luxusního, ani odpudivého, zkrátka tak akorát po stránce vybavení i prostoru, hezké, venkovské. Příjemné prostředí ve dvoře s vodotryskem, okolí se zvířátky, farmou, sportovním vyžitím - žádnou chybu jsme nenašli. Večer přišla sprcha v podobě jiného personálu-vyšší, hubená, světlovlasá nepříjemná žena. Na zahrádce bylo 10 hostů, které naprosto nezvládala. Málokdy vyšla z restaurace ven na zahrádku, někteří lidé raději odešli. Když jsem se po delší době slušně zeptala, jestli přinese pití, odsekla, že má jenom dvě ruce a jsou tady ještě další lidi. Vyloženě osoba, která má pracovat ve službách... Objednanou tlačenku jsme dostali 50 minut po objednávce! Jeden host vtipně dodal, že kuchař má zřejmě jen jednu ruku, když mu to tak dlouho trvalo nakrájet tlačenku. Celkově jídlo bylo velké zklamání pro nás, i další hosty kolem, kteří se zatím bavili na účet neschopné servírky. Někteří hosté chtěli zaplatit, ale nebylo komu, servírka nevyšla třeba 10-15 minut ven. Ráno neměla o nic lepší náladu, blesky jí metaly směrem k obsluhovaným hostům. Třešinkou byl před odjezdem starší hubený pán, který nám večer prodával kožený řemen. Na moji otázku, zda mu můžu vrátit klíč, na mě vyštěkl, stejně jako večer předtím servírka, mně to tady nepatří, běžte si s tím támhle. Pokud se jedná v případě těchto osob o majitele farmy či restaurace, STYĎTE SE! Kazíte dobré jméno jinak "šlapajícímu" zařízení, zajeďte se podívat někam, kde jsou v chování ve službách o kategorie výše. Celkově zařízení doporučuji zejména rodinám s dětmi, ale restauraci se obloukem vyhněte.

Tereza Š.

Datum pobytu: 19.7. - 21.7.2014

Poměr cena hodnota

Penzion je naprosto perfektní, mohu všem jenom doporučit. Apartmán byl skvěle vybaven. Výborná restaurace v areálu. Možnost jízdy na koních. Pro děti hrací domečky a hračky, možnost napuštění bazénku. Všude čisto, velice ochotný personál. Výborná poloha ... penzion je v klidné části, 2,5 km pěšky do centra Třeboně (nádherná procházka pod stromy podél rybníku Svět). Rádi se sem vrátíme.

Okolí

Načítám...

Kontaktní údaje

Rezervační formulář

Přečtěte si hodnocení penzionu Penzion Mlýnský Dvůr, který hodnotil 1 uživatel. Ceny najdete v ceníku penzionu Penzion Mlýnský Dvůr. Ubytováni si objednejte jednoduše pomocí online rezervace. Telefonické kontakty, adresu a mapu umístění najdete na záložce kontakt. Poradíme vám také, jak aktivně trávit volný čas v okolí penzionu Penzion Mlýnský Dvůr.